Kolejna kampania MobileGO dla Reserved

2 kwietnia br. firma MobileGO, zajmująca się marketingiem mobilnym, rozpoczęła kolejną akcję SMS-ową na zlecenie LPP S.A. - właściciela marki Reserved

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Organizowana akcja polega na wysyłce do wyselekcjonowanych użytkowników MobileCLUB.pl SMS-ów z informacją o najnowszej kolekcji Reserved i akcji Reserved Clubbing Weekend w warszawskiej Galerii Mokotów. Każda osoba, która w dniach 3-4 kwietnia przyjdzie do salonu Reserved ma szansę otrzymać upominek - limitowaną smycz Reserved.

Jest to kolejna kampania marketingu mobilnego organizowana przez MobileGO o zasięgu lokalnym, skierowana tylko do użytkowników MobileCLUB zamieszkałych w Warszawie. Poprzednie tego typu akcje, organizowane w ubiegłym roku dla LPP S.A., dotyczyły m.in. otwarcia w warszawskiej Galerii Mokotów nowego działu męskiego i damskiego Reserved.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele