Kolejna klubowa kampania reklamowa Rimmel

W czerwcu rozpoczęła się kampania indoorowa nowej szminki Rimmel Reach Moisture Cream. Kampania jest przeprowadzana w klubach na terenie całej Polski.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest dotarcie do młodych dziewczyn i poinformowanie ich o wprowadzeniu na rynek nowego kosmetyku. Decyzja o realizacji kampanii w klubach wsparta jest pozycjonowaniem marki, która w swojej komunikacji odnosi się do clubbingu i zabawy. Ambasadorem marki Rimmel jest top modelka Kate Moss, która znana jest z imprezowania do białego rana. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy mediaedge:cia, layout został przygotowany przez agencję Banach Group.

   

Podejmując decyzję o realizacji kampanii indoorowej COTY Polska wraz z domem mediowym:cia dokonali analizy rynku indoorowego w Polsce. Na podstawie informacji o dostępności nośników, lokalizacjach, atrakcyjności miejsc i warunków finansowych podjęto decyzję, że dla marki RIMMEL najlepszą kampanię można zrealizować na nośnikach oferowanych przez Polonia Indoor Advertising.

Wybór medium indoor i tak dobrze stargetowanych lokalizacji nie był przypadkowy. – W lokalach bawią się młode, niezależne, nowoczesne kobiety, które aktywnie spędzają każdą wolną chwilę i są otwarte na nowe trendy. Do tej grupy właśnie chce dotrzeć ze swoim nowym produktem nasz klient – mówi Dagna Żelechowska, dyrektor sprzedaży w Polonia Indoor Advertising, agencji działającej na rynku reklamy wewnętrznej.

Także umiejscowienie reklam wewnątrz wybranych lokali zostało dokładnie zaplanowane. Oferta Rimmela pojawi się tuż przy lustrach w damskich toaletach. To idealny kontekst reklamowy, i to zarówno pod względem miejsca (modne miejsca spotkań towarzyskich), jak i czasu. Poprawienie makijażu czy ułożenie włosów zajmuje zwykle kilka minut. W tym czasie odbiorca uważnie rejestruje prezentowany przekaz reklamowy.

Ścisłe wyselekcjonowanie miejsc, gdzie znajduje się wybrana grupa docelowa, a także bliskość oraz czas kontaktu z przekazem stanowią istotę i wyróżnik reklamy wewnętrznej (indoor media). W przypadku reklamy zewnętrznej (outdoor media) przekaz skierowany do potencjalnego konsumenta jest nie tylko krótszy, trwa bowiem najczęściej kilka sekund, ale też często zagłuszają go inne, konkurencyjne komunikaty. Skuteczność reklam telewizyjnych z kolei osłabia zjawisko zappingu, czyli przełączanie kanałów w trakcie trwania bloków reklamowych. - Postępuje tak już prawie połowa Polaków – mówi Andrej Modic, prezes Polonia Indoor Advertising

- Ale jeszcze większy odsetek populacji coraz trudniej osiągalnej za pośrednictwem tradycyjnych mediów stanowią osoby w młodszym wieku, zamożne i z wyższym wykształceniem, a więc ta grupa, która jest dla reklamodawców najbardziej interesująca. Tych wad (szumu reklamowego oraz możliwości zappingu) pozbawiona jest reklama wewnętrzna, jej siła oddziaływania koresponduje bowiem z czasem i miejscem, gdzie znajduje się  wybrana grupa docelowa – dodaje Andrej Modic.

Rimmel już wcześniej wykorzystał w swojej kampanii reklamę wewnętrzną. W kwietniu prezentowaliśmy najnowszą maskarę naszego portfolio: Volume Extend. Akcję oceniamy bardzo pozytywnie i jesteśmy przekonani, że indoor znacznie zwiększa efektywność dotarcia do interesującej nas grupy młodych kobiet. Dlatego też zdecydowaliśmy się powtórzyć ten rodzaj wsparcia reklamowego dla nowej szminki - mówi Beata Boryczka, Senior Brand Manager Rimmel z Coty Polska.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji