Kolejna prowokacyjna kampania Cropptown

Cropptown znowu prowokuje. Tym razem głównym motywem akcjipromocyjnej odzieżowej sieci są dwa odważne znaki drogowe, którepodkreślają, że "Cropptown to miejsce stworzone dla chłopców i dladziewczynek". Kampania realizowana jest w ramach cyklu 'Zupełnieinna jazda'.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja ruszyła na początku października i potrwa do połowylistopada. Największym wykorzystanym w niej medium jest outdoor.Reklamy zostały umieszczone na frontlightach, backlightach,citilightach i wiatach przystankowych, oklejono nimi takżeautobusy. Można je zobaczyć w Warszawie, Łodzi, Trójmieście,Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie.

W ramach akcji realizowane są także intensywne działania wkilkuset wybranych szkołach (gimnazjach, liceach i uczelniachwyższych) - Wielu dyrektorów nie wyraziło zgody na powieszeniereklamy z wybranymi na outdoor znakami, dlatego w szkołach zawisnąinne "odważne znaki" zadedykowane dla kampanii - mówi nam MariuszKozak-Zagozda, dyrektor artystyczny LPP.

Kampania realizowana jest także w internecie. Reklamy pojawiąsię w portalach Wirtualna Polska, Interia.pl i w komunikatorzeGadu-Gadu. Poza tym przez miesiąc wysyłane będą emaile do osóbbędących w bazie adresowej Cropptown, użytkowników poczty WP iInterii, wykorzystane zostaną także sms-y.

Akcję będą wspierać reklamy prasowe w "Machinie", "Aktyvist","Magazynie Hip-Hop", "Dlaczego?", "Euro Studencie" i "Young Club",a także radiowe w Radiu Eska i RMF Maxxx. W obu rozgłośniachpojawią się również sponsorowane programy oraz konkursy.

Na potrzeby akcji powstał także specjalny interaktywny serwiswww.cropptown.pl, w któryminternauci znajdą nowe kolekcje ubrań, filmy i reklamy, ale takżewiele aktywnych aplikacji wciągających do interakcji. Powstałatakże reklama telewizyjna, która będzie emitowana na ekranach wsalonach Cropptown, w kinach oraz na antenie 4fun TV.

Kolejna odsłona kampanii "Zupełnie inna jazda" będzie mocnoprezentowana także w centrach handlowych. W tym celu wykorzystanezostaną witryny sklepowe, materiały reklamowe, a także odbywającesię w centrach eventy.

Poza Polską akcja realizowana jest także w Czechach, Rosji,Estonii, na Litwie, Łotwie i na Słowacji.

Kreację kampanii przygotował zespół kreatywny LPP. Media zakupiłi zaplanował dom mediowy Universal McCann oraz spółka LPP wewłasnym zakresie.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji