Kolejny dobry rok dla reklamy

2005 r. ma być udany. Wzrost wydatków na reklamę może sięgnąć 20 proc., w przypadku Internetu może być jeszcze lepiej

Puls Biznesu
Puls Biznesu
Udostępnij artykuł:

Media podsumowały profity z reklamy w 2004 r. W ubiegłym roku wydatki (bez uwzględnienia rabatów) sięgnęły 12,6 mld zł. To oznacza, że wzrosły o 1,3 mld zł w porównaniu z 2003 r. - wynika z danych Expert Monitor. Tradycyjnie największy udział w reklamowym torcie miała telewizja, która zgarnęła 54,6 proc. wpływów. Potem w kolejce znajdują się gazety (15,5 proc.), magazyny (14,9 proc.), stacje radiowe (8,6 proc.), outdoor (5,4 proc.) i kina (1 proc.). W tym podziale nie uwzględniono Internetu, który według Advertising Bureau Polska - urósł na reklamowym rynku aż o 65 proc. Według przedstawicieli domu mediowego Optimedia, ten rok ma być jeszcze lepszy. W praktyce każde medium może liczyć na wzrost. Narzekać nie powinna prasa. W 2004 r. wpływy reklamowe wzrosły o 22 proc.

Puls Biznesu
Autor artykułu:
Puls Biznesu
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online