Kolorowy świat Haribo w telewizji

Firma Haribo rozpoczęła w kwietniu telewizyjną kampanię reklamową żelków. W akcji promocyjnej przedstawione są nowe produkty oraz "coś extra" dla dzieci, czyli nowe gry na stronie internetowej firmy

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wraz z wiosną, Haribo postanowiło wzmocnić wizerunek marki i przypomnieć klientom szeroką ofertę swoich produktów. W drugiej połowie kwietnia firma rozpoczęła intensywną kampanię telewizyjną pod nazwą "Kraina Haribo - Jogurtowe marzenia". Akcja reklamowa jest obecna w 6 stacjach telewizyjnych. Reklamy można zobaczyć w: TVP1, TVP2, Polsat jak i niszowych kanałach dla dzieci: Cartoon Network, Zig Zap i Jetix. Działania reklamowe Haribo skierowane są przede wszystkim do dzieci. W kampanii wykorzystano film reklamowy, który powstał w ubiegłym roku. Cieszący się dużą sympatią dzieci film został wzbogacony o aktualne informacje na temat żelków "Jogurtowe marzenia". W spocie reklamowym zobaczymy najważniejszą postać Krainy Haribo - Złotego Misia oraz Hariboya.

Druga część telewizyjnej kampanii reklamowej rozpoczyna się na 10 maja.

W tym spocie eksponowana będzie informacja głownie do młodych internautów na temat nowych gier na stronie www.haribo.pl. Drugi etap telewizyjnej kampanii reklamowej potrwa do 22 maja br. i prowadzony będzie na kanałach skierowanych do dzieci: Cartoon Network, Zig Zap, Jetix.

Trzydziestosekundowy film reklamowy, który wykorzystany został w bieżącej kampanii telewizyjnej Haribo wykonany został w technice animacji rysunkowej i przedstawia bajkową krainę Haribo. Za kreacją spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja Goldfinger. Film przedstawia historię Hariboy'a, który udaje się w odwiedziny do Złotego Misia.  Hariboy wraz misiem Haribo udają się na wycieczkę. Pełniący rolę przewodnika, Złoty Miś oprowadza chłopca po krainie, w której wszystko jest z żelków: od drzew owocowych, przez truskawkowe pola po dinozaury pasące się na zielonych łąkach. To świat, który powstaje w wyobraźni dziecka. Hariboy jest ambasadorem marki i Świata Haribo. Film reklamowy "Kraina Haribo" pokazuje różnorodność produktów, wyróżniając wiodący produkt, którym jest Złoty Miś. Film dopełnia melodyjna wesoła piosenka śpiewana przez dzieci.

Rozpoczynająca się kampania reklamowa będzie nie tylko poprawiać świadomość marki Haribo, ale dzięki wesołemu charakterowi tego filmu świat dziecka stanie się bardziej radosny i kolorowy. Ważną częścią planowanych działań Haribo będzie informowanie matek o korzystnym wpływie produktów na rozwój dziecka.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji