SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” zamieściła sprostowanie jednego zdania z tekstu o działce Morawieckich, pozwu nie złożono

W poniedziałek Mateusz i Iwona Morawieccy sprostowali w „Gazecie Wyborczej” (Agora) informację z artykułu dziennika dotyczącą aktualnej wartości działki kupionej przez nich 17 lat temu. Nadal nie skierowali natomiast zapowiedzianego pozwu w sprawie tekstu. Jego autor Jacek Harłukowicz zwrócił uwagę, że premier z żoną nie zakwestionowali pozostałych podanych tam informacji.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” zamieściła sprostowanie jednego zdania z tekstu o działce Morawieckich, pozwu nie złożono

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
miron
Niech się cieszą, że pozwem nie dostali. Ale nawet przepraszać nie potrafią. Na miejscu premiera nadal czułbym się pokrzywdzony, kiedy dziennikarz bez pardonu broni swoich kłamstw.
odpowiedź
User
A
Innego zdjęcia Morawieckiego nie macie? Dawno temu Lecha K. też pokazywano tylko w takich ujęciach. Słabe to
odpowiedź
User
woytazz
Zabolało politruków z Czerskiej,że musieli przepraszać, ale sama forma sprostowania pokazuje z jakim kanałowym dziennikarstwem mamy do czynienia
odpowiedź
<