Komfort w gronie klientów Value Media

Agencja mediowa Value Media (Group One) została wybrana partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Komfort w gronie klientów Value Media

Wybór Value Media przez Komfort do współpracy to kontynuacja dotychczasowej współpracy. 

- Ostatnie lata współpracy z Value Media, potwierdziły, że wspiera nas partner biznesowy, który pomaga nam osiągać wyznaczane ambitne cele. Dogłębna analiza i rekomendacje przedstawione w przetargu oraz określona strategia mediowa wraz ze splitem mediów, który oparty jest o jasne KPI, dają gwarancję dotarcia do grupy docelowej oraz zapamiętywalności platformy komunikacji. Value Media potwierdziło ponownie, że doskonale rozumie naszą branżę, wyzwania i szanse budowania silnej marki Komfort - mówi Konrad Jezierski, członek zarządu Sklepów Komfort.

Startuje kampania Komfort

Właśnie startuje wizerunkowa kampania marki, która obejmuje szeroki zakres działań marketingowych, w tym reklamę telewizyjną zarówno z wykorzystaniem spotów wizerunkowych jak i sponsoringową, reklamę radiową, na nośnikach OOH oraz kampanię online. Za strategię, planowanie i zakup mediów offline i online odpowiada agencja mediowa Value Media, która ponownie wygrała przetarg mediowy na obsługę Komfort. 

Za kampanię SEM, paid social i programmatic wspierające launch nowej platformy komunikacyjnej odpowiada należąca również do Group One spółka Salestube. Zaplanowana jest także współpraca z influencerami oraz działania content marketingowe, które są integralną częścią strategii angażującej konsumentów. Przygotowała je agencja relevant stories Labcon, odpowiedzialna również za prowadzenie social mediów Komfort w ramach kompleksowej obsługi obszaru advocacy. 

Kampania podzielona jest na dwie fazy: Big Bang i Continuity, co pozwala na dynamiczne wprowadzenie nowej komunikacji oraz jej długoterminowe utrzymanie. Komfort stawia na nowoczesność i chce być postrzegany jako marka pożądana, zwłaszcza przez kobiety, co jest kluczowym elementem strategii komunikacyjnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów