Średnia widownia trzech pierwszych odcinków trzynastej edycji „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.35, w okresie od 7 września do 5 października br.; pierwszy odcinek pokazany wyjątkowo po 21.20) wyniosła 1,42 mln osób. Przełożyło się to na 10,09 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,50 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 28 września - śledziło go 1,67 mln osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/echo-serca-drugi-sezon-serialu-w-tvp2-zyskuje-widzow,7170840562182273a ##
TVP1 w paśmie nadawania „Komisarza Alexa” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest TVN, która emituje wówczas „Mam talent!” i filmy fabularne, a udział tej stacji wynosi 16,15 proc. Drugie miejsce zajmuje TVP2 („The Voice of Poland”; 10,97 proc.), a czwarte - Polsat (gł. pasmo filmowe; 8,57 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce czwarte.

„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hudson-i-rex-kanadyjski-remake-komisarza-rexa-13-ulica,7170833981961857a ##











