Średnia widownia jesiennych odcinków serialu „Komisarz Alex” (emitowanego w soboty o godz. 20.35, w okresie od 12 września do 5 grudnia br.) wyniosła 1,55 mln osób. Przełożyło się to na 11,02 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,76 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 11 listopada - śledziło go 1,86 mln osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ludzie-i-bogowie-ogladalnosc-nowy-serial-hitem-tvp1-byla-liderem,7170421309077633a ##
TVP1 w paśmie nadawania „Komisarza Alexa” zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wiceliderem w tym czasie była TVP2, która emitowała wówczas „Ameryka da się lubić” i „The Voice of Poland”, a udział stacji wyniósł 10,11 proc. Trzecie miejsce zajął TVN (gł. filmy fabularne i „Lego Masters”; 7,36 proc.), a czwarte - Polsat (pasmo filmowe; 6,38 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 Jedynka zajęła miejsce czwarte, a w 16-59 - trzecie.

Wpływy z reklam wyemitowanych przy premierowych odcinkach serialu wyniosły 9,87 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jedenasta-edycja-the-voice-of-poland-krystian-ochman-zwyciezca-wyniki-ogladalnosci,7170421327997057a ##
„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.
Czternasty sezon wystartował 29 lutego br., ale po emisji siedmiu odcinków produkcja została przerwana z powodu pandemii COVID-19.












