Średnia widownia piętnastej edycji „Komisarza Alexa” (odcinków emitowanych w soboty o godz. 20.35, w okresie od 24 października ub.r. do 1 maja br.; w poprzednich tygodniach nadawano końcówkę poprzedniego sezonu) wyniosła 1,55 mln osób. Przełożyło się to na 10,80 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,56 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 11 listopada ub.r. - śledziło go 1,86 mln osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/klan-serial-tvp1-odcinki-2021-online-gdzie-ogladac,7170197902309505a ##
TVP1 w paśmie nadawania „Komisarza Alexa” zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie była TVP2, której udział wyniósł 11,33 proc. Trzecie miejsce zajął Polsat (7,09 proc.), a czwarte - TVN (6,94 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka zajęła miejsce czwarte.

Wpływy z reklam wyemitowanych przy premierowych odcinkach serialu wyniosły 9,95 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/motel-polska-tvp1-jacek-leski-opinie-wyniki-ogladalnosci,7170197485705345a ##
„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.












