Komisja Europejska kampanią zwraca uwagę na problem ofiar przemocy

Agencja Reprise realizuje międzynarodową kampanię Komisji Europejskiej pod hasłem "Keep Your Eyes Open". Akcja informuje o prawach ofiar przemocy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Komisja Europejska kampanią zwraca uwagę na problem ofiar przemocy

Komisja Europejska po raz pierwszy prowadzi kampanię informującą o prawach ofiar przemocy. Zjawisko jest powszechne, bo według statystyk co czwarty Europejczyk rocznie pada ofiarą przestępstwa. Celem akcji "Keep Your Eyes Open" jest podniesienie świadomości oraz ułatwienie uzyskania pomocy ofiarom.

W ramach polskiej edycji kampanii, na jednym z bloków przy ulicy Tamka w Warszawie powstał wyjątkowy mural. Jednym z jego elementów jest QR kod przekierowujący na stronę internetową kampanii (europa.eu/eyes-open), gdzie można znaleźć informacje o typach przestępstw, prawach przysługujących ofiarom i organizacjach pomocowych działających w Polsce.

Akcja promocyjna prowadzona jest w 10 krajach Unii Europejskiej i potrwa 6 tygodni.  Za jej realizację w Polsce odpowiada agencja Reprise (grupa Mediabrands). Zakup reklam w mediach koordynuje belgijski oddział agencji mediowej Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela