Komputronik planuje rozwój oferty usługowej i sieci salonów

Komputronik planuje rozwój swojej oferty usługowej oferowanej w salonach. W 2011 r. spółka chce też otworzyć ok. 10 nowych punktów sprzedaży prowadzonych przez franczyziobiorców.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"W 2011 roku planujemy dalszy rozwój oferty usługowej w salonach Komputronik. Już teraz obejmuje ona kilkanaście różnych dziedzin związanych między innymi z mobilnym Internetem, ochroną danych, naprawami, konfiguracją sprzętu i oprogramowania oraz finansowaniem zakupów. Duży nacisk kładziemy także na rozwój działań e-commerce, dzięki czemu spodziewamy się w tym roku realizacji 2-milionowego zamówienia w internetowym sklepie Komputronik.pl. Podobnie, jak w roku 2010, będziemy kontynuować działania zmierzające do dalszego obniżania kosztów działalności" - powiedział prezes Wojciech Buczkowski, cytowany w komunikacie.

Komputronik zapowiada też dalsze zmiany w sieci salonów.

"Niektóre z nich zostaną przeniesione do nowych, lepszych lokalizacji. W tym czasie spółka planuje również otwarcie około 10 nowych punktów sprzedaży prowadzonych przez franczyzobiorców. W tym czasie spółka zakończyła konsolidację sklepów w ramach grupy Komputronik. W jej efekcie dotychczasowe salony Karen zmieniły nazwę na Komputronik, dzięki czemu znacząco zwiększyły przychody" - czytamy w komunikacie.

Narastająco w I-III kw. 2010/11 roku obrotowego (rozpoczętego 1 kwietnia)spółka miała 3,23 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 1,84 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 664,65 mln zł wobec 624,93 mln zł.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech