Komunikacja Plus pracuje dla marki Seni Man

Proomni i Follow Vision z Grupy Komunikacja Plus realizują zintegrowaną kampanię edukacyjną marki Seni Man, należącej do Grupy TZMO.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Komunikacja Plus pracuje dla marki Seni Man

Grupa TZMO to polski producent i dostawca wyrobów oraz usług medycznych, artykułów higienicznych i kosmetycznych. Do jej portfolio należą takie marki jak Seni, Bella, Happy, Matopat i Citonet. Kampania realizowana przez Proomni i Follow Vision obejmuje linię produktów chłonnych przeznaczonych dla mężczyzn. Promocja jest połączona ze zwiększaniem świadomości na temat problemu nietrzymania moczu.

Działania realizowane pod hasłem „Cokolwiek robisz, poczuj się pewnie” edukują klientów na temat problemu nietrzymania moczu.

Zespół Grupy Komunikacja Plus odpowiada za zaprojektowanie strategii komunikacji marki, linii kreatywnej i landing page oraz wdrożenie i prowadzenie kampanii digital, obejmującej m.in. działania display, video na YouTube, działania contentowe i reklamę natywną.

Kampania potrwa do lipca br.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+