Amica od lat utrzymuje pozycję lidera polskiego rynku AGD. Sukces ten buduje, tworząc innowacyjne produkty dla coraz bardziej wymagających użytkowników. Nie inaczej było w przypadku nowych, inteligentnych piekarników Integra Smart, przy projektowaniu których zastosowane zostały najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne.
Spotkanie otworzył intrygujący pokaz najpopularniejszego polskiego iluzjonisty Macieja Pola, laureata wielu międzynarodowych festiwali sztuki iluzji. Dziennikarzy i Partnerów Handlowych Amiki przywitali prowadzący spotkanie, Paulina i Maciej Kurzajewscy. Następnie głos zabrał wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu, Wojciech Antkowiak, który krótko opowiedział o marce i powstaniu nowego produktu przedstawiając jednocześnie cel spotkania. Główną częścią spotkania było wystąpienie dyrektora ds. zarządzania produktami Amiki Radosława Czarneckiego, który zaprezentował nową linię produktów i prezesa zarządu Amiki Marketing, Roberta Drożyńskiego, który opowiedział o inteligentnym stylu, finezji i świetnej technice, które liczą się nie tylko na korcie, ale i w kuchni. W ten sposób zapowiedział start kampanii reklamowej piekarników Integra.

Szerzej o dyscyplinie, jaką jest tenis, o roli inteligentnych zagrań oraz o swoim udziale w kampanii, opowiedziała Agnieszka Radwańska i jej trener Tomasz Wiktorowski. Na koniec zgromadzeni goście mogli obejrzeć najnowszy spot reklamowy z udziałem Agnieszki Radwańskiej, zapowiadający wejście na rynek nowych piekarników Integra Smart.
***
Linia Integra Smart łączy inteligentne rozwiązania technologiczne z wysublimowaną estetyką. Eleganckie okucia i ergonomiczne uchwyty są idealną oprawą dla dużego wyświetlacza z nowym programatorem i nadają urządzeniom wyjątkowy styl – jak nie z tego świata. Witamy zatem w świecie produktu Integra Smart. Zapraszamy na stronę www.amicasmart.com! Amica WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY AMICA WRONKI S.A. (PRESS BOX)











