Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego magazynu „Alarm!” wyemitowanych w okresie od 28 sierpnia do 13 grudnia 2023 roku w TVP1 (od poniedziałku do soboty około godz. 20.10) wyniosła 969 tys. osób.
Udział stacji w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 7,75 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,02 proc. w grupie 16-49 i 5,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/19-30-debiut-tvp1-marek-czyz-wiadomosci-ogladalnosc,7169452083910273a ##
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnęło wydanie audycji z 7 września. Śledziło je średnio 1,32 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia odcinków „Alarmu!” wyemitowanych w okresie od 29 sierpnia do 15 grudnia 2022 roku w TVP1 wyniosła 1,19 mln osób. Dało to TVP1 odpowiednio 9,17 proc., 5,05 proc. i 6,29 proc. udziału. Interwencyjny magazyn stracił 220 tys. widzów.
99 tys. widzów porannych wydań
Telewizyjna Jedynka w okresie od 2 do 13 października w dni powszednie pokazywała „Alarm!” nie o 20.10, a o 6.45 (ze względu na emisję programu TVP Info „Jak oni kłamią”). Poranne wydania cyklu w Jedynce śledziło 99 tys. osób (odpowiednio 4,44 proc., 1,76 proc. i 1,88 proc. udziału). Emisje „Alarmu!” o 6.45 nie zostały uwzględnione w powyższych wynikach.

„Alarm!” to codzienny interwencyjny program, którego nazwa nawiązuje do tweeta Donalda Tuska z listopada 2017 roku. Widzowie w 15-minutowym programie mogą śledzić dziennikarskie interwencje, śledztwa i opowieści o realnych problemach Polski i Polaków. Reporterzy przybliżają m.in. układy i skutki niesprawiedliwych wyroków sądowych. W programie są opisywane także afery w samorządach, co ma związek z jesiennymi wyborami samorządowymi.
Aktualnie cykl prowadzą m.in.: Jacek Łęski, Urszula Rogala i Agnieszka Oszczyk.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiadomosci-tvp-zmiany-nowa-redakcja-tvn-tomasz-marzec-dariusz-prosiecki,7169455645980289a ##











