Premierowe odcinki „Magazynu śledczego Anity Gargas” na antenie TVP1 pokazywane były w czwartki około godz. 22.35, tuż po „Sprawie dla reportera” Elżbiety Jaworowicz. Średnia widownia premierowych odcinków misyjnej audycji w okresie od 5 stycznia do 14 grudnia 2023 roku wyniosła 542 tys. osób, co przełożyło się na 6,68 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 3,58 proc. w grupie 16-49 oraz 4,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię zgromadził odcinek z 9 listopada ub.r., który oglądało 872 tys. widzów.

Dla porównania, rok wcześniej tj. w okresie od 6 stycznia do 29 grudnia 2022 roku „Magazyn śledczy Anity Gargas” śledziło 627 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 7,96 proc., 4,49 proc. oraz 5,27 proc. udziału. Cykl stracił 85 tys. widzów.
TVP zrezygnowała z „Magazynu śledczego Anity Gargas”
Anita Gargas zapowiada nową odsłonę swojego programu reporterskiego, po tym jak współpracę z nią zakończyła Telewizja Polska. Magazyn ma być emitowany na YouTubie, a z dziennikarką chciałaby znów współpracować TV Republika. - Anita Gargas należy do założycieli Telewizji Republika, więc to oczywiste - mówi Tomasz Sakiewicz.

W „Magazynie śledczym Anity Gargas” emitowane są reportaże o charakterze śledczym, opatrzone komentarzem autorki. Program w Telewizji Polskiej zadebiutował jesienią 2016 roku.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-ogladac-tv-republika-mux-nadajniki-czarna-plansza,7169446492374657a ##











