O zakończeniu współpracy z eToto Mateusz Borek poinformował na Twitterze, dziękując przedstawicielom spółki. - Na pewno coś po sobie zostawiamy, chociażby „Quiz pod napięciem”, który - wydaje mi się - już wszedł do klasyki polskiego internetu - zaznaczył.
W ostatnim czasie Mateusz Borek reklamował eToto m.in. wspólnie z dziennikarzem Edwardem Durdą i byłym piłkarzem Arturem Wichniarkiem, poprzednia duża kampania z ich udziałem ruszyła przed zeszłorocznym mundialem piłkarskim.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mateusz-borek-kanal-sportowy-youtube-kontuzja-jakub-moder,7169500335814273a ##

Z eToto jakiś czas temu pożegnało się kilku innych ambasadorów reklamowych. Michał Pol od lutego br. promuje firmę Betclic, a Tomasz Smokowski razem z Jerzym Dudkiem i Sławomirem Peszko występują w kampaniach Superbetu.
Mateusz Borek od czerwca br. wspólnie z Dariuszem Szpakowskim występuje w reklamach piwa Tyskie. Natomiast pod koniec kwietnia w sklepach pojawiła się specjalna edycja Tyskiego z wizerunkiem Kanału Sportowego, wspierała to kampania z udziałem głównych twórców Kanału: Borka, Smokowskiego, Pola i Krzysztofa Stanowskiego.
W ub.r. Kanał Sportowy zwiększył przychody ponad dwukrotnie do 24,07 mln zł, a jego zysk netto wzrósł z 1,6 do 5,57 mln zł. Tomasz Smokowski, Mateusz Borek, Michał Pol i Krzysztof Stanowski zdecydowali, że spółka wypłaci im po 1 mln zł dywidendy.

Mateusz Borek jako komentator piłkarski od 2020 roku współpracuje z Telewizją Polską, a od 2021 roku z platformą Viaplay, od lat jest też związany z federacją KSW.











