Koniec stacji Chello Zone, zastąpią je kanały CBS

Chellomedia i CBS Studios International podpisały umowę na mocy której w 83 krajach kanały Chello Zone przekształcone zostaną w stacje pod marką CBS. W Polsce zmiany obejmą kanały Zone Reality, Zone Romantica i Club TV.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Umowa jest rozszerzeniem porozumienia z 2009 roku, w ramach którego nadawane w Wielkiej Brytanii kanały pod markami Chello Zone zmieniły się w stacje CBS, notując spore wzrosty oglądalności. Teraz taki sam los czeka pozostałe kanały nadawcy na świecie - zyskają one nowe nazwy i zawartość programową.

W Polsce emitująca dotąd telenowele Zone Romantica zmieni się w nadający seriale sensacyjne i science-fiction CBS Action, lifestylowy Club TV zostanie przekształcony w nadający seriale obyczajowe CBS Drama, zaś pokazujący programy dokumentalne Zone Reality przekształci się w CBS Reality. Bez zmian nadawany będzie filmowy kanał Zone Europa. W ramówkach nowych, wspólnych kanałów CBS i Chello Zone znajdą się tytuły z biblioteki CBS - obejmującej ponad 70 tys. godzin programów - w tym seriale fabularne „Dynastia”, „Star Trek”, „Dotyk anioła”, serie dokumentalne „48 godzin” „Sędzia Judy” czy konkurs „America’s Next Top Model.” Oferta kanałów będzie uzupełniania programami od innych dostawców. Jak podano w komunikacie, CBS otrzyma 30 proc. udziałów w utworzonych kanałach, a wnosi do nich zawartość programową i globalnie rozpoznawalną markę. Za bieżącą działalność stacji odpowiadać będzie Chello Zone, a całością przedsięwzięcia pokieruje nowy, złożony z przedstawicieli CBS i Chello Zone zarząd wyznaczający strategię i kierunki rozwoju. Międzynarodowe kanały CBS w Wielkiej Brytanii, Indiach, Australii i w 83 nowych krajach będą docierały w sumie do 105 mln gospodarstw domowych.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały