Z naszych informacji wynika, że decyzja o nieprzedłużaniu sponsorowania reprezentacji Polski przez T-Mobile Polska zapadła jeszcze przed mundialem w Katarze.
- Kiedy z końcem kwietnia 2020 roku jako T-Mobile Polska zostaliśmy sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, zdecydowaliśmy się na wsparcie nie tylko najszerzej znanej męskiej kadry narodowej, ale również reprezentacji U21, zespołów młodzieżowych i kobiecych. Rozpoczęcie naszej współpracy z reprezentacją miało miejsce już po wybuchu pandemii koronawirusa, która uniemożliwiała lub wyraźnie zmieniła szereg działań, jakie mieliśmy w planach jako nowy sponsor drużyny narodowej. Sytuacja epidemiczna nie zmieniała jednak jednego: naszej wiary w to, że sport dostarcza niesamowitych emocji i łączy ludzi. A w T‑Mobile łączenie ludzi i bycie blisko rzeczy, które są dla ważne dla naszych klientów, zawsze stawiamy na pierwszym miejscu. latego bez względu na okoliczności zewnętrzne wspieraliśmy naszą reprezentację każdego dnia kontraktu, który upływa z końcem 2022 r. - poinformowało nas biuro prasowe T-Mobile Polska.

- I choć od tego momentu nie będziemy już oficjalnym sponsorem Biało-Czerwonych, wciąż będziemy kibicować naszej drużynie narodowej i cieszyć się z jej sukcesów – dodano w odpowiedzi dla Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/czeslaw-michniewicz-zwolniony-blokuje-twitter-dziennikarze-komunikacja-w-stylu-zero-kultury,7169730850584193a ##
Reprezentacja Polski z nowymi sponsorami i partnerami
Polski Związek Polski Nożnej w tym roku pozyskał nowych sponsorów. Od maja br. sponsorem strategicznym reprezentacji Polski piłkarzy i piłkarek we wszystkich kategoriach wiekowych jest operator logistyczny InPost. PZPN podkreślał, że to jego rekordowa umowa sponsorska z firmą prywatną.
We wrześniu oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski została marka wędlin i kabanosów Tarczyński. Współpracę zaplanowano przynajmniej do połowy 2024 roku. Natomiast w połowie listopada partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski została porównywarka ubezpieczeniowa Inszury.pl.

Pod koniec listopada podano, że marka piwa Tyskie (należąca do Kompanii Piwowarskiej) po ponad dekadzie przerwy wraca do współpracy sponsorskiej z piłkarską reprezentacją Polski, tym razem jako oficjalny partner. Umowę podpisano na cztery lata.
Wiadomo, że polską reprezentację w piłce nożnej przez kolejne lata będzie wspierać Fakro, producent okien dachowych. - W ramach nowego, obowiązującego do sierpnia 2026 roku kontraktu, polskie przedsiębiorstwo uzyska tytuł oficjalnego partnera reprezentacji Polski – podano w komunikacie.
Z resztą dotychczasowych sponsorów trwają rozmowy. Głównym sponsorem reprezentacji Polski od 2015 roku jest Grupa Lotos. Po tym jak w połowie br. została przejęta przez PKN Orlen, a marka Lotos niebawem zniknie z rynku, przy meczach reprezentacji zaczęła być promowana marka Orlen.

Oficjalnymi sponsorami drużyny narodowej są jeszcze STS, Biedronka, Oshee, Leroy Merlin, a oficjalnymi partnerami - AliorBank, rent99 i Ustronianka.
Od sierpnia br. za pośrednictwo przy zawieraniu kontraktów dotyczących praw marketingowych z Polskim Związkiem Piłki Nożnej odpowiada agencja Publicon Sport.











