Reality-show „Zakup w ciemno” na antenie TTV oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, w okresie od 1 marca do 4 kwietnia br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 282 tys. osób, co przełożyło się na 2,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,08 proc. w grupie 16-49 i 3,76 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 8 marca. Przyciągnął uwagę 401 tys. osób.

„Zakup w ciemno” wyraźnie podniósł średnie rynkowe udziału TTV względem analogicznego okresu rok wcześniej. W okresie od 2 marca do 5 kwietnia ub.r. stacja w paśmie poniedziałek-czwartek miedzy 20.03 a 21.03 miała SHR% na poziomie 1,18 proc. w 4+ i 2,07 proc. w 16-49).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lala-laluna-katarzyna-alexander-zatrzymana-przez-policje-krolowe-zycia,7169666731976833a ##
Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 1,76 proc., a w grupie 16-49 było to 2,78 proc. Tym samym program miał wyraźnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rzeczy-ktorych-nie-nauczyla-mnie-matka-ttv-ogladalnosc-3-tygodnie,7169671906703489a ##
Wszyscy uczestnicy licytują wystawione palety pełne produktów, licząc na prawdziwy strzał w dziesiątkę. - Za niewielkie pieniądze mogą trafić na markowe ciuchy, drogą elektronikę, ale mogą też spektakularnie przeszarżować. Po wygranej licytacji dowiadują się, co zawierają zakupione palety i policzą, ile zarobili lub stracili - czytamy w opisie cyklu.











