Konkurent dla Red Bulla

Coca-Cola wprowadza nowy napój energetycznego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Coca-Cola wprowadza na polski rynek napój energetyczny Burn, który ma być konkurencją dla lidera rynku Red Bulla. Produkt jest dostępny w puszkach 0,25 l, a jego sugerowana cena detaliczna to 5,59 zł

Burn będzie dystrybuowany głównie w sklepach nocnych, klubach, pubów, kinach i stacjach benzynowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"