Jest to jedno z najważniejszych cyklicznych wydarzeń w polskim świecie reklamy. Konferencja stała się tradycyjnym miejscem, gdzie branża reklamowa po raz pierwszy publicznie ogłasza i podsumowuje wyniki przemysłu reklamowego za miniony rok.
Gospodarzem konferencji jest miesięcznik FORBES.
Jak co roku konferencji będzie towarzyszyło wręczanie nagród za wybitne osiągnięcia w przemyśle reklamowym - IMPACTORY ROKU. "Impactory" to nagrody dla najwybitniejszych ludzi, firm oraz mediów, których działalność w największym stopniu przyczynia się do rozwoju branży reklamowej.
Nominowani do nagrody IMPACTORY ROKU 2004 w poszczególnych kategoriach:
CZŁOWIEK ROKU: Jakub Benke, Paweł Kastory, Piotr Walter, Jan Łukasz Wejchert
AGENCJA REKLAMOWA: DDB Warszawa, G7, PZLDOM MEDIOWY: Initiative Media, Starcom, Zenith MediaREKLAMODAWCA: Kompania Piwowarska, PTC, UnileverMEDIUM: FAKT, Onet, TVN 24INSTYTUT BADAWCZY: Gemius, PBS, SMG/KRC, TNS OBOPAGENCJA PR: On Board PR, Partner of Promotion, Rowland CommunicationsFIRMA BTL: Eskadra, Peppermint, TequilaAGENCJA INTERAKTYWNA: Hypermedia, K2, Max WeberFIRMA OUTDOOROWA: AMS, Clear Channel, Stroer

Nominacje mają charakter rekomendacji. Nagrody Przemysłu Reklamowego Impactory Roku to plebiscyt. Głosują w nim elektorzy wybrani przez organizacje branżowe.











