W siedzibie Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce odbyło się posiedzenie Komitetu Organizacyjnego nowej edycji konkursu Media Trendy 2005. Komitet, w którego skład wchodzą członkowie Klubu Mediowego SAR, oraz przedstawiciele Eskadry i Biura SAR powołał jury, które będzie oceniało innowacyjność kampanii mediowych z 2004 roku. Jury obejrzy prace zgłaszane w formie prezentacji w hotelu Westin 24 lutego 2005r.
W kategoriach innowacyjne zastosowanie TV, radia, kina, prasy, outdooru, internetu, media-mixu , mediów ambientowych (active advertising), jurorami zostali:
Przedstawiciele Domów Mediowych:
Rafał Ciszewski - Dyrektor ds. Rozwoju - StarcomAnna Lubowska - Prezes - Mediaedge/CIA Paweł Sawicki - Dyrektor Generalny - Media DirectionRenata Wasiak - Media Director - Initiative MediaTadeusz Zórawski - Strategic media planning Director - Uniwersal Mccann Przedstawiciele Mediów:

Zbigniew Badziak - Dyrektor Biura Reklamy - TVPJarosław Chojecki - Dyrektor Sprzedaży Clear Channel PolandTomasz Englert - Dyrektor Sprzedaży i Marketingu grupy ITISławomir Jędrzejewski - Vice-Prezes Zarządu AMS d/s sprzedaży i marketingu Dyrektor d/s sprzedaży korporacyjnej grupy AgoraGrzegorz Kiszluk - Redaktor Naczelny - Brief
Przedstawiciele działów kreacji Agencji Reklamowych:
Piotr Alchimowicz - Dyrektor Kreatywny OgilvyOneKot Przybora - Prezes Zarządu oraz Dyrektor Kreacji PZLJacek Szulecki - Dyrektor Kreatywny - Saatchi&Saatchi Przedstawiciele Klientów:
Jacek Pawlak - Prezes Toyota Motor PolandPaweł Kamiński - Dyrektor Marketingu Coty PolskaPiotr Cichecki - Dyrektor Naczelny - Puma Polska
Gala i wręczenie statuetek w Konkursach: Innowacji w Planowaniu Mediów, a także Innowacji w Mass Mediach - Media Trendy, odbędzie się 10 marca 2005 w hotelu Westin w Warszawie. Konkursowi towarzyszyć będzie dwudniowa konferencja, w programie której znajdą się między innymi prezentacje najlepszych światowych kampanii mediowych, które zwyciężyły na międzynarodowych festiwalach, oraz wystąpienia światowych autorytetów w dziedzinie strategii mediowej.











