Konkurs Media Trendy 2007

Od poniedziałku można zgłaszać projekty do nowej edycji konkursu Media Trendy.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Propozycje projektów dotyczących innowacji w planowaniu mass mediów oraz innowacji w mediach można nadsyłać do 16 lutego, do godziny 17:00. Finał konkursu Media Trendy 2007 odbędzie się 19 marca br.

Wyłącznym organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR), a nad jego przebiegiem czuwa PriceWaterhouseCoopers. W tegorocznej edycji zmienione zostały zasady. Po raz pierwszy w części dotyczącej innowacji w mass mediach zlikwidowano podział kategorii na media ogólnopolskie i regionalne. Media regionalne i lokalne rywalizować będą razem z mediami ogólnopolskimi w pięciu kategoriach:

Autopromocja i promocja mediumNiekonwencjonalne wykorzystanie mediumInnowacyjna zmianaMarketing społecznyDebiut roku

W części konkursu dotyczącej innowacji w planowaniu mediów projekty mogą być zgłaszane w dziewięciu kategoriach:

Innowacyjne wykorzystanie mixu mediówInnowacyjne wykorzystanie telewizjiInnowacyjne wykorzystanie radiaInnowacyjne wykorzystanie kina Innowacyjne wykorzystanie prasyInnowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnychInnowacyjne dotarcie do specyficznej grupy docelowejInnowacyjny plan mediów z wykorzystaniem sponsoringu, akcji specjalnych i ambient mediów

Przyznane zostaną również nagrody specjalne:

Człowiek mediówMedium rokuWydarzenie roku

Dodatkowo może zostać przyznana nagroda GRAND PRIX MEDIA TRENDY. Jest to nagroda dla najlepszej zgłoszonej pracy do konkursu. Jury może, ale nie musi przyznać GRAND PRIX. Jury może nagrodzić dowolną, zgłoszoną pracę, niezależnie od kategorii w której została zgłoszona.

 „Konkurs jest doskonałą platformą do wymiany informacji dla wszystkich którzy chcą dotrzeć ze swoim przekazem do jak najlepiej dobranej grupy odbiorców. Udział w konkursie zapewnia precyzyjne dotarcie do osób, które podejmują decyzje o doborze mediów i wykorzystaniu wszelkich innowacji. Działy marketingu mediów będą miały okazję, aby zaprezentować domom mediowym swoje najnowsze oferty. Domy mediowe będą mogły pochwalić się najbardziej innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie planowania mediów. Potencjalni klienci domów mediowych uzyskają łatwy dostęp do przeglądu wszystkich propozycji dostępnych na rynku” – podkreśla Paweł Tyszkiewicz Pełnomocnik Zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce. „Jest to też wyjątkowa okazja, umożliwiająca wszystkim zainteresowanym zapoznanie się z tym co  ciekawego wydarzyło się w mediach i na co warto zwrócić uwagę”.

Partnerami Media Trendów 2007 są organizacje branżowe: Komitet Badań Radiowych, Interactive Advertising Bureau i Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych po raz pierwszy jest wyłącznym organizatorem konkursu Media Trendy 2007. Jest to jeden z trzech konkursów Stowarzyszenia promujący innowacyjność w mass mediach i w planowaniu mediów. Pozostałe konkursy SAR to: EFFIE (konkurs efektywności w reklamie) i KTR (konkurs Klubu Twórców Reklamy).

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele