Konkurs 'Z pewnością lepiej!' w kampanii Nivea

W internecie trwa konkurs "Z pewnością lepiej!" promujący markęNivea. Akcję wspierają działania reklamowe prowadzone przez agencjeHarder&Harder i E_misja Interactive 360.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na potrzeby konkursu "Z pewnością lepiej!" wserwisie internetowym pieknastronazycia.nivea.pl uruchomionozakładkę "talent", w której każdy po założeniu profilu możezamieścić plik multimedialny ze swoimi oryginalnymiumiejętnościami. Użytkownicy mogą też oceniać materiały przesłaneprzez inne osoby. Akcja - skierowana przede wszystkim do kobiet -promuje antyperspiranty Nivea, nawiązując do prowadzonego przez tęmarkę sponsoringu programu "Mam Talent".

Konkurs - zaplanowany do 28 listopada - wspiera kampaniareklamowa w internecie obejmująca m.in. serię teaserów w serwisieplejada.pl i działania amplifyingowe. Całość akcji przygotowały irealizują agencja marketingu szeptanegoHarder&Harder i agencja interaktywnaE_misja Interactive 360.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji