Konsumenci chcą telewizorów z internetowymi materiałami

Większość konsumentów chce oglądać internetowe treści na ekranachswoich telewizorów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmy EntertainmentMedia Research i Wiggin wynika, że 75 procent spośród 1,5 tysiącarespondentów chce mieć taką możliwość.

"Internet na ekranie odbiornika telewizyjnego w krótkim czasiestanie się rzeczywistością na rynku masowego odbiorcy" - uważaRussell Hart, dyrektor wykonawczy Entertainment Media Research.

Badanie pokazało jednocześnie, że niewiele osób byłoby gotowychpłacić za tego typu treści. Respondenci mogliby rozważyć możliwośćpłacenia tylko za nowości filmowe i muzyczne, materiały dladorosłych oraz wydarzenia sportowe.

źródło: TechRadar

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji