Konsumenci chcą telewizorów z internetowymi materiałami

Większość konsumentów chce oglądać internetowe treści na ekranachswoich telewizorów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmy EntertainmentMedia Research i Wiggin wynika, że 75 procent spośród 1,5 tysiącarespondentów chce mieć taką możliwość.

"Internet na ekranie odbiornika telewizyjnego w krótkim czasiestanie się rzeczywistością na rynku masowego odbiorcy" - uważaRussell Hart, dyrektor wykonawczy Entertainment Media Research.

Badanie pokazało jednocześnie, że niewiele osób byłoby gotowychpłacić za tego typu treści. Respondenci mogliby rozważyć możliwośćpłacenia tylko za nowości filmowe i muzyczne, materiały dladorosłych oraz wydarzenia sportowe.

źródło: TechRadar

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu