Radosław Kotarski w kopalni reklamuje Konto 360° w Banku Millennium

Bank Millennium rozpoczął kolejną kampanię z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego promującą Konto 360°. Akcja nowego spotu rozgrywa się w kopalni soli.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Radosław Kotarski w kopalni reklamuje Konto 360° w Banku Millennium

W nowej reklamie Radosław Kotarski opowiada, że tak jak powietrze tworzy stabilne warunki klimatyczne w kopalni soli, tak Bank Millennium tworzy dobry klimat dla pieniędzy swoich klientów. Kampania podkreśla, że w ramach Konta 360° nie płaci się za prowadzenie rachunku, korzystanie z karty, wypłaty z bankomatów, pomoc medyczną i techniczną oraz przelewy internetowe w złotych, a ponadto można wykonywać płatności telefonem.

W poprzedniej kampanii Banku Millennium Kotarski na plaży promował aplikację mobilną, a we wcześniejszej, reklamującej Konto 360°, opowiadał o powracającym refrenie.

Obsługą marketingową Banku Millennium zajmują się agencja Change Serviceplan (kreacja reklam), dom mediowy Initiative Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Isobar Poland (działania w internecie).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji