„Kontrola śniadaniowa” reklamuje Wild Bean Cafe

W radiu, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa oferty śniadaniowej w kawiarniach Wild Bean Cafe działających na stacjach BP. Akcję przygotowały firmy Ogilvy Poland, Ogilvy Interactive i Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania pod hasłem „Kontrola śniadaniowa” informuje, że w ramach obecnej promocji w kawiarniach Wild Bean Cafe każda osoba, która kupi dowolny zestaw z oferty śniadaniowej otrzyma zniżkę na każdy zatankowany litr paliwa: 15 groszy w przypadku BP Ultimate, a 10 groszy w przypadku paliw regularnych i LPG.

Akcja reklamowa obejmuje radio (m.in. RMF, Radio ZET i Trójka), internet (Onet.pl, Gazeta.pl, Facebook, Google, strony z sieci reklamowych Google Display Network) oraz outdoor (nośniki w pobliżu stacji BP z Wild Bean Cafe oraz przy głównych trasach komunikacyjnych w całym kraju).

grafika

Kreację kampanii przygotowały agencje Ogilvy Poland i Ogilvy Interactive, a za doradztwo strategiczne oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów