Przetarg dotyczy kampanii promującej Kopalnię Soli "Wieliczka" - pierwszego jej etapu, czyli działań zaplanowanych na wiosnę br., a dotyczących Trasy Górniczej.
W odpowiedzi na przetarg wpłynęło 11 ofert. Złożyły je takie firmy, jak: Digi Lab (z ceną 53,7 tys. zł), Selectivv (25,1 tys. zł), Adrino Mobile (23,7 tys. zł), agencja reklamowa dsk (27,5 tys. zł), Polska Press (44,8 tys. zł), Euvic Media (27,5 tys. zł), Playlink (39,7 tys. zł), Redgroup (25,3 tys. zł), Reprise Media (15 tys. zł), Cityboard Media (38,7 tys. zł) i Novitzky Group (25,5 tys. zł).
Zaplanowane działania mają promować Trasę Górniczą wśród osób w wieku 25-50 lat, zainteresowanych aktywnym spędzaniem wolnego czasu.
Kampania będzie realizowana głównie w internecie oraz za pośrednictwem mailingu. Celem kampanii jest zwiększenie zaangażowania użytkowników oraz poinformowanie o ponownym otwarciu Trasy Górniczej w Kopalni Soli „Wieliczka”.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecyduje cena, która jest jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty.











