Kora, Szczuka i Żukowska promują magazyn „Existence”

Kora, Kazimiera Szczuka i Marieta Żukowska zachęcają do czytania miesięcznika “Existence” (Bruno Company) w radiowej kampanii pisma.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja ruszyła 10 lutego br. i na razie obejmuje jedynie Chilli ZET, ale w planach jest emisja spotów także w innych stacjach radiowych. Kampania ma potrwać trzy miesiące. Spoty przygotowało studio Post Meridian, a media zaplanował sam wydawca.

„Existence” to miesięcznik lifestylowy dla kobiet powyżej 25. roku życia. Ukazuje się w nakładzie 60 tys. egz.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe