Koralowe reklamy w kampanii „Zwracamy uwagę na Małopolskę”

Pod hasłem „Zwracamy uwagę na Małopolskę” rusza kampania promująca atrakcje turystyczne województwa małopolskiego. Motywem przewodnim akcji, obejmującej outdoor i BTL, jest sznur czerwonych korali.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W startującej 18 lipca kampanii turystycznej Małopolski wykorzystywane są billboardy 3D, których główny element to sznur czerwonych kul-korali. Odwołuje się on tradycyjnych strojów z regionu małopolskiego, symbolizując jego bogatą ofertę turystyczną. Z kolei zielone tło plakatu nawiązuje do identyfikacji Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej obejmującego 33 placówki informacji turystycznej serwis visitmalopolska.pl.

grafika

Takie reklamy - zgodnie z hasłem głównym kampanii - mają przyciągnąć uwagę odbiorców. A akcji wykorzystanych zostanie 30 nośników wielkoformatowych w województwach mazowieckim, śląskim, świętokrzyskim i w samej Małopolsce. - To naturalne, że Małopolskę rozsławiają w dużej mierze te największe, najbardziej znane miejsca na turystycznej mapie, jak Kraków czy Wieliczka. Niemniej jednak, bardzo zależy nam na utrwalaniu marki regionu, w którym kryje się przecież szereg innych, wartych odwiedzenia atrakcji - deklaruje Elżbieta Kantor, dyrektor departamentu turystyki, sportu i promocji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.

grafika

Kampania obejmuje także dystrybucję ponad 12 tysięcy niewielkich ulotek, tzw. wlepek. - Na wlepkach będzie można znaleźć kod QR i za jego pomocą wejść na stronę visitmalopolska.pl (poprzez banner z motywem korala, na stronie głównej). Wszyscy zainteresowani znajdą tam szczegóły naszej akcji „Małopolska za mniej - zobacz więcej” - opisuje Leszek Zegzda, prezes Małopolskiej Organizacji Turystycznej.

grafika

Na jesień planowana jest już kontynuacja akcji. - Koral Małopolski połączy ludzi w ramach interaktywnych telemostów, Koralowy Kamper dotrze do najciekawszych zakątków regionu, w zaskakujący sposób zaprosimy na zimę i na narty do Małopolski - zapowiada Elżbieta Kantor.

Za kreację, produkcję i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Agencja Promocji Miast i Regionów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące