Wprowadzenie nowego cennika związane jest ze zwiększeniem objętości magazynu, znakomitym przyjęciem tytułu wśród czytelniczek oraz coraz lepszymi wynikami sprzedaży.
Zależy nam również na utrzymaniu bardzo atrakcyjnej ceny okładkowej 2,95 zł - mówi Dyrektor Wydawnicza Boutique, Ewa Pykało - oraz uatrakcyjnianiu naszej oferty zarówno dla czytelniczek jak i reklamodawców. Obecna podwyżka to tak naprawdę urealnienie cennika, dostosowanie go do sytuacji w jakiej znajduje się magazyn. Do grudnia 2004 w Boutique obowiązywał bowiem cennik odziedziczony po Nowej MISS a to przecież nieporównywalne oferty - dodaje.
Magazyn Boutique pojawił się na rynku we wrześniu ubiegłego roku, jako konsekwencja prac zmierzających do umocnienia Wydawnictwa na rynku, na styku sektorów: młodzieżowego i kobiecego.
Boutique jest magazynem skierowanym do młodych kobiet w wieku 18-25 lata, mieszkających w miastach powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Formuła pisma została opracowana przy aktywnej współpracy czytelniczek. Przeprowadzono serię badań fokusowych w kilku dużych miastach. Fokusy przeprowadzane są również po każdym kolejnym numerze Magazynu.












