- Głównym przesłaniem krótkich animacji jest uświadomienie Polaków, że możemy przechodzić chorobę bezobjawowo. A co za tym idzie, nieświadomie zarażać inne osoby. Dlatego tak ważna w każdej sytuacji jest ostrożność i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa - informuje kancelaria premiera w swoim serwisie internetowym.
Spoty podkreślają, jak ważne jest stosowanie w codziennych sytuacjach podstawowych zasad ograniczających rozprzestrzenianie się koronawirusa, takich jak zasłanianie nos i usta w przestrzeni publicznej, częste mycie rąk i dezynfekcja powierzchni, z którymi ma się stale kontakt, regularne wietrzenie pomieszczeń, dystans społeczny oraz zainstalowanie w smartfonie aplikacji Stop COVID – ProteGO Safe.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polska-krajem-z-najwyzszym-na-swiecie-poziomem-niepokoju-wywolanego-pandemia,7170432571488385a ##

W animowanych spotach Małgorzata Kożuchowska jest lektorką. Kancelaria premiera zachęca do emitowania klipów w radiu, internecie i telewizji.

Półtora tygodnia temu Ministerstwo Zdrowia udostępniło spot zachęcający młode osoby do noszenia maseczek w związku z epidemią koronawiusa. O rozpowszechnianie klipu - opowiadającego o chłopaku, który lekceważył ryzyko epidemiczne, przez co wylądował na łóżku szpitalnym i musiał korzystać z maski tlenowej - zaapelował do mediów minister zdrowia Adam Niedzielski.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rzad-nie-radzi-sobie-na-zadnym-polu-w-drugiej-fali-pandemii-chaos-decyzyjny-regulacyjny-i-komunikacyjny,7170439506086017a ##

W tym tygodniu minister zdrowia potwierdził, że wprowadzone w pierwszej połowie obostrzenia, obejmujące m.in. naukę zdalną w młodszych klasach szkoły podstawowej oraz zamknięcie kin, teatrów, innych placówek kulturalnych i wielu sklepów w centrach handlowych, będzie obowiązywało do 29 listopada.











