Ronaldo, Woods, Jordan i inni w kampanii Nike o COVID-19

„Play inside, play for the world” - pod takim hasłem Nike prowadzi kampanię, w której znani sportowcy z całego świata apelują o odpowiedzialne zachowanie w związku z rosnącą liczbą zakażeń koronawirusem. W akcję włączyli się m.in. Cristiano Ronaldo, Michael Jordan, Tiger Woods.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ronaldo, Woods, Jordan i inni w kampanii Nike o COVID-19

W akcji Nike „Play inside, play for the world” biorą udział: były koszykarz Michael Jordan, piłkarz Cristiano Ronaldo, bramkarz Realu Madryt Thibaut Courtois, piłkarka Carli Lloyd, golfiści Tiger Woods i Pete Alonso.

Każdy z nich namawia do tego, by – na dowód odpowiedzialności – w czasie, gdy niemal już cały świat walczy z pandemią koronawirusa pozostać w domu.

Sportowcy apelują: „Jeśli kiedykolwiek marzyłeś o grze dla milionów ludzi na całym świecie, teraz masz szansę. Graj w zamknięciu, graj dla świata”. Każdy z nich pokazuje w zamieszczonych postach w social mediach, w jaki sposób spędza aktywnie ten czas.

Od wybuchu epidemii koronawirusa Nike zamknął niemal wszystkie swoje sklepy stacjonarne na całym świecie, m.in. Ameryce Północnej, Europie, Australii i Nowej Zelandii. Wstępnie zostały zamknięte do 28 marca br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?