Korony Smakosza rozdane! Mieszkańcy Bielska - Białej wybrali najlepsze restauracje w swoim mieście

9 maja w Urzędzie Miejskim w Bielsku - Białej odbyło się oficjalne wręczenie nagród dla najlepszych restauratorów - laureatów plebiscytu „Korona Smakosza”. W sumie wyróżniono 9 lokali, na które mieszkańcy Bielska oddali prawie 8500 głosów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W konkursie zwyciężyły:

  • w kategorii ,,Wystrój lokalu“  - KODO SUSHI RESTAURANT,
  • w kategorii ,,Jakość obsługi“- BUON GUSTO CENTRO,
  • w kategorii ,,Smak potraw“ – PIZZA BELLISSIMA,
  • w kategorii ,,Atmosfera“ – BROWAR MIEJSKI,
  • w kategorii ,,Lokal na spotkania z przyjaciółmi“ – PIZZERIA JEDYNKA,
  • w kategorii ,,Lokal na wyjścia rodzinne” – KARCZMA W STRACONCE,
  • w kategorii ,,Lokal na romantyczny wieczór“ – RESTAURACJA NOWY ŚWIAT,
  • w kategorii ,,Lokal na lunch“ – DEKA SMAK,
  • w kategorii „Lokal z najlepszą relacją cena–jakość” – RESTAURACJA WIRTUOZERIA.

W plebiscycie brały udział 73 lokale, na które mieszkańcy Bielska-Białej oddali w sumie 8417 głosów.

Zwycięskie lokale otrzymały specjalnie zaprojektowaną statuetkę ,,Koronę Smakosza” oraz bony do zrealizowania w hali MAKRO w Bielsku. Oficjalne rozdanie nagród odbyło się 9 maja w Urzędzie Miejskim Bielska-Białej. Celem plebiscytu była promocja bielskich lokali gastronomicznych oraz wyłonienie tych, które cieszą się największym powodzeniem wśród mieszkańców.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"