Kosmetyki Soraya promowane jako „najlepsza przyjaciółka mojej skóry”

Agencja J. Walter Thompson Company Poland opracowała wspólnie z Cederroth Polska nową strategię komunikacji marki Soraya. Jej pierwsze efekty widać w kampanii nowej linii kosmetyków Soraya Ideal Beauty skierowanej do młodych, niezależnych kobiet.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

J. Walter Thompson Company Poland współpracuje z marką Soraya od marca br. i jest pierwszą w zewnętrzną agencją marketingową pracującą dla tego brandu.

W wyniku współpracy powstała nowa wizja marki skierowanej zarówno do młodych, jak i dojrzałych kobiet. Według badań marketera, Soraya to jedna z trzech najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce (rozpoznaje ją 87 proc. Polek). Jak wyjaśnia J. Walter Thompson Company Poland, po latach przerwy rewitalizację marki oparto przede wszystkim o opiekę i bliskość, odchodząc od zdystansowanego świata gwiazd. Stąd też jej nowe pozycjonowanie odbija się w obietnicy: „Najlepsza przyjaciółka mojej skóry”.

Twarzami kampanii reklamowej są pozornie zwykłe, a jednocześnie wyjątkowe kobiety. Posiadają cechy, których szukamy u ludzi, z którymi „chcielibyśmy się zaprzyjaźnić” - mówi Maciej Obuchowicz, director of strategic planning w J. Walter Thompson Company Poland.

W poprzednich latach Cederroth do promocji marki Soraya wykorzystywał wizerunki znanych kobiet - w jej reklamach występowały m.in. Martyna Wojciechowska oraz Dorota Gardias.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"