Kot Rysiek reklamuje, że „w Heyah dostajesz za nic” (wideo)

Ruszyła pierwsza od dłuższego czasu duża kampania reklamowa Heyah. Akcja - przygotowana przez firmy G7, Engine i Starcom - jest oparta na wizerunku animowanego kota Ryśka.

km
km
Udostępnij artykuł:

W nowej reklamie Heyah kot Rysiek razem ze świnką pokazują, że w tej taryfie dostaje się za nic, tzn. konto na kartę pozostaje ważne przez rok od ostatniego połączenia (telefonicznego lub internetowego) albo SMS-a - otrzymanego albo wysłanego/wykonanego (przeczytaj więcej na temat tej opcji). Ponadto kampania informuje, że użytkownik Heyah wykupujący regularnie doładowania za 30 zł może kupić smartfon już za złotówkę.

Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmuje radio i internet. Kreację kampanii przygotowały agencje reklamowe G7 i Engine, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów