Karol Strasburger pyta o ketchup w reklamie Kotlina (wideo)

W nowej kampanii reklamowej ketchupu Kotlin (produkowanego przez Maspex) występuje aktor Karol Strasburger, znany głównie jako gospodarz „Familiady” w TVP2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Karol Strasburger pyta o ketchup w reklamie Kotlina (wideo)
Karol Strasburger w spocie ketchupu Kotlin

W spotach Karol Strasburger prowadzi w parku zabawne rozmowy z różnymi grupami osób: grillującymi mężczyznami, staruszkami i ćwiczącymi kobietami. Wszystkich pyta, co najczęściej jedzą z ketchupem.

Strasburger powtarza slogan główny marki Kotlin: „Z Kotlinem wszystko smakuje lepiej!” oraz zachęca do odwiedzenia serwisu Ketchupy.pl, gdzie internauci mogą wpisać, co najczęściej jedzą z ketchupem, i zobaczyć reakcje aktora.

 

To kolejna kampania ketchupu Kotlin z udziałem znanego aktora. W ub.r. pojawiły się dwa spoty marki z Piotrem Cyrwusem: w pierwszym pokazywał, jak przestrzegać zasad sanitarnych przy grillowaniu, a w drugim jako gwiazdor muzyki dance zachęcał do częstego mycia rąk.

 

Za obsługę reklamową marki Kotlin odpowiadają agencja Feeders (kreacja i produkcja spotów) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

 

Karol Strasburger jest znany głównie jako gospodarz „Familiady” w TVP2, prowadzi teleturniej od początku jego emisji w połowie lat 90.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu