Kotlin promuje się w telewizji jako „numer jeden w Polsce” (wideo)

Ruszyła kampania telewizyjna ketchupu Kotlin (Maspex). Za jej przygotowanie odpowiadają Brasil i Mindshare.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kotlin promuje się w telewizji jako „numer jeden w Polsce” (wideo)

Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowy spot w humorystycznej konwencji. Bohaterowie testują, ile ketchupu może zmieścić się na różnych posiłkach.

Spot emitowany jest w największych stacjach telewizyjnych. Dodatkowo w ramach akcji przygotowano konkurs w internecie na najlepsze mikołajowe grafiki. Do wygrania słuchawki, selfie sticki oraz zestawy produktów marki. Ponadto na portalu Durszlak.pl odbywa się akcja dla blogerów kulinarnych, których Kotlin zachęca do dzielenia się własnymi przepisami.

Za kreację kampanii odpowiada Brasil, a za zakup mediów Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]