PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wiarygodność i personalizacja kluczowe w polecaniu marek
Wiarygodność i personalizacja kluczowe w polecaniu marek
KPMG inwestuje 5 mld dolarów w rozwiązania chmurowe
Rośnie liczba milionerów w Polsce. Na luksus wydaliśmy w tym roku 25 mld zł, dominują samochody i ubrania
Rośnie liczba milionerów w Polsce. Na luksus wydaliśmy w tym roku 25 mld zł, dominują samochody i ubrania
Stacy Ligas na czele KPMG w Polsce
Inwestorzy wyłożyli w ubiegłym roku 254 mld dolarów na startupy
Firmy stawiają na budowanie doświadczenia klientów. Ziaja liderem
Firmy stawiają na budowanie doświadczenia klientów. Ziaja liderem
80 proc. Polaków czeka z zakupami na promocje i wyprzedaże, co trzeci kupuje dodatkowe produkty
Polski rynek dóbr luksusowych rośnie w tempie kilkunastu procent rocznie
Polska poligrafia będzie rosła w tempie 4,4 proc. Przedsiębiorcy chcą przejmować i inwestować
Internet rzeczy i sztuczna inteligencja - siły napędowe transformacji cyfrowej
Wygoda i szybkość zakupu kluczowe w procesie pozyskiwania klienta
Polskie firmy boją się odpływu najlepszych pracowników po zniesieniu limitu składek ZUS
Polskie firmy boją się odpływu najlepszych pracowników po zniesieniu limitu składek ZUS
Właściciele rodzinnych firm z optymizmem patrzą w przyszłość, największym wyzwaniem rosnące koszty pracy
Rynek dóbr luksusowych w Polsce wart ponad 21 mld zł, liczba zamożnych rodaków przekracza 1,1 mln
Rynek dóbr luksusowych w Polsce wart ponad 21 mld zł, liczba zamożnych rodaków przekracza 1,1 mln
Prawie 40 proc. firm FMCG niegotowych do budowania dobrych doświadczeń klientów
133 firmy zapewniają 75 proc. wartości polskiej reklamy tv, cały rynek stracił wskutek cięć koncernów (analiza)
133 firmy zapewniają 75 proc. wartości polskiej reklamy tv, cały rynek stracił wskutek cięć koncernów (analiza)