Kancelaria premiera szuka agencji reklamowej

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów szuka w przetargu agencji, która zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii  informacyjno-promocyjnej na temat potencjału cyfrowych zasobów kultury i nauki oraz korzyści z ich wykorzystywania - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Akcja potrwa kilka tygodni, a jej budżet wynosi niecałe 300 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kancelaria premiera szuka agencji reklamowej
Mateusz Morawiecki, fot. Adam Guc /KPRM

Przedmiotem przetargu jest przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej w internecie mającej na celu upowszechnienie informacji na temat potencjału cyfrowych zasobów kultury i nauki oraz korzyści płynących z ich wykorzystywania.

Celem zaplanowanych przez kancelarię premiera działań jest popularyzacja potencjału cyfrowych zasobów kultury i nauki z portalu Kronik@ oraz pokazanie korzyści wynikających z ich wykorzystywania. Mają być skierowane do osób w wieku 20-34 lata, i będą mieć zasięg ogólnopolski.

Celem projektu Kronik@ jest zebranie i udostępnianie w jednym miejscu zasobów polskiego dziedzictwa narodowego z zakresu nauki i kultury poprzez przedstawienie ich w formie cyfrowych zasobów o wartości naukowej, historycznej i kulturowej, za pomocą zaprojektowanego i wybudowanego nowoczesnego systemu informatycznego.

Kampania potrwa 3 tygodnia i ma się zakończyć do 23 lipca br. Jej budżet to ok. 292 tys. zł brutto.

Do zadań wybranej w przetargu agencji należeć przygotowanie ostatecznej koncepcji kampanii, na którą składają się:koncepcja kreatywna -spójna idea całej kampanii, hasło, motyw przewodni, koncepcja strategiczna. Opracuje też harmonogram kampanii oraz zaplanuje, przygotuje i zrealizuje kampanię.

Agencja będzie też musiała przygotować artykuł wprowadzający w internecie, który zapowie start kampanii i zaprezentuje główne założenia i tło. Artykuł będzie stanowił materiał bazowy kampanii i ma zostać opublikowany na trzech portalach tematycznych. Zajmie się również zakupem przestrzeni reklamowej w internecie na potrzeby kampanii. Do jej zadań należeć będzie również przygotowanie i prowadzenie profilu kampanii na Facebooku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online