Krajowe Biuro Wyborcze wybrało firmę do kampanii związanej z wyborami

Firma HMB Jacek Cegielski wygrała przetarg Krajowego Biura Wyborczego związany z kampanią dotyczącą zbliżających się wyborów samorządowych i do Parlamentu Europejskiego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Krajowe Biuro Wyborcze wybrało firmę do kampanii związanej z wyborami

Przetarg Krajowego Biura Wyborczego dotyczy usługi aktualizacji spotów o charakterze informacyjno-edukacyjnym, będących w dyspozycji KBW, a dotyczących tematyki wyborów ogólnokrajowych przeprowadzanych w 2024 r. Oferty w nim złożyły 3 firmy: HMB Jakub Cegielski (z ceną 249,9 tys. zł), agencja reklamowa dsk (269,4 tys. zł) i Golden Frame Media (454,5 tys. zł).

KBW do współpracy wybrało firmę HMB Jakub Cegielski.

Postępowanie podzielone było na dwa zadania. Pierwsze dotyczyło aktualizacji 17 spotów o charakterze informacyjno-edukacyjnym, dotyczących tematyki wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zaplanowanych na 7 kwietnia br. 

Drugie - aktualizacji 13 spotów dotyczących tematyki wyborów do Parlamentu Europejskiego zarządzonych na dzień 9 czerwca br. Zaplanowane działania będą realizowane maksymalnie do 17 maja br. obejmą TVP oraz serwisy społecznościowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu