Krajowe Centrum ds. AIDS rusza z kampanią „Zrób test na HIV” (wideo)

Rozpoczęła się kampania „Zrób test na HIV” prowadzona przez Krajowe Centrum ds. AIDS. Reklamy na potrzeby akcji przygotowały firmy Pracownia i Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Zrób test na HIV” promuje wykonywanie testów na obecność wirusa HIV w anonimowych i bezpłatnych punktach konsultacyjno-diagnostycznych. W akcji podkreślane jest również, że negatywny wynik testu dzisiaj nie chroni przed zakażeniem HIV w przyszłości. Przekaz jest skierowany przede wszystkim do aktywnych seksualnie osób w wieku 18-39 lat.

Kampania obejmuje zarówno media (telewizja, radio, prasa, internet), jak też materiały BTL (ulotki, kalendarze, pakiety edukacyjne z prezerwatywą, torby bawełniane, koszulki). Akcję na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS przygotowały i realizują agencja Pracownia (kreacja), dom mediowy Mindshare (planowanie mediów) i agencja BrandLab (działania PR). Cała kampania jest zaplanowana do maja przyszłego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji