Loteria promuje markę Krakus. W reklamach Piotr Zelt

Marka Krakus kontynuuje rozpoczętą w 2023 roku we współpracy z agencją FCB platformę komunikacyjną "Mistrz i Uczeń". FCB przygotowała komunikację dla loterii konsumenckiej, którą promują nowe spoty.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Loteria promuje markę Krakus. W reklamach Piotr Zelt

Agencja FCB kontynuuje stworzony przez siebie koncept kreatywny przygotowany dla marki Krakus w 2023 i rozszerza go o komunikację loterii. Akcję promocyjną wesprą również piętnasto- i sześciosekundowe spoty reklamowe, mające na celu promowanie loterii. Celem współpracy jest dalsza budowa eksperckiej pozycji marki Krakus.

Agencja FCB odpowiedzialna jest za całościowy koncept kreatywny platformy komunikacyjnej "Mistrz i Uczeń" oraz nadzór produkcyjny jej elementów. 

Loteria już ruszyła i zakończy 19 sierpnia 2024.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Arabski fundusz i Comcast mogą kupić właściciela TVN

Arabski fundusz i Comcast mogą kupić właściciela TVN

Pracownicy TVP dostaną więcej na Boże Narodzenie? Kolejne pismo do władz

Pracownicy TVP dostaną więcej na Boże Narodzenie? Kolejne pismo do władz

Finał "Tańca z gwiazdami" miał więcej widzów niż przed rokiem

Finał "Tańca z gwiazdami" miał więcej widzów niż przed rokiem

Nowe kanały muzyczne z koncesjami. Mogą trafić do kablówek i na satelitę?

Nowe kanały muzyczne z koncesjami. Mogą trafić do kablówek i na satelitę?

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta
Materiał reklamowy

Filmweb stawia na social media – nowa struktura, nowi liderzy, nowa oferta

Platforma Megogo w pakiecie z YouTube Premium

Platforma Megogo w pakiecie z YouTube Premium