Kreatik wygrywa przetarg Van Pur

Latem agencja Kreatik będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu Van Pur w organizacji kilku konkursów dla takich marek jak Cortes czy Łomża.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kreatik wygrywa przetarg Van Pur

Agencja Kreatik odpowiada za koncepcję konkursów, stworzenie strony konkursowej, materiałów reklamowych oraz obsługę konkursu. Akcje będą organizowane w sieciach handlowych Makro oraz Duży Ben.

- Stawiamy na zacieśnienie relacji z kluczowymi klientami, stawiając na dedykowane działania, które pozwalają zaoferować konsumentom i klientom wartość dodaną. Rynek piwa jest pod silną presją – zarówno sytuacja pandemiczna, jak również pogoda w pierwszych miesiącach 2021 roku negatywnie oddziaływały na konsumpcję kategorii. Działania szyte na miarę pozwalają nam dotrzeć do nowych konsumentów naszych kluczowych marek: Łomża oraz Cortes. Wierzymy w to, że wspólnie z naszymi klientami wypracowaliśmy innowacyjny kalendarz aktywacji na sezon letni - komentuje Artur Mazur, head of trade marketing w Van Pur.

Strony podpisały umowę ramową i nie udostępniły informacji o budżecie. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"