„Kręci świeżością” - Lubelska Miętówka promowana przez H2O Creative

Stock Polska wprowadza do sprzedaży nowy wariant wódki Lubelska - Miętówkę. Jej wizerunek i reklamy przygotowała agencja H2O Creative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Miętówka to siódma wersja smakowa wódki Lubelska. Claimem nowej marki jest hasło „Kręci świeżością”, podkreślające orzeźwiający smak tej wódki wynikający z połączenia świeżej mięty i limonki.

Lubelska Miętówka jest promowana w materiałach POS w punktach handlu tradycyjnego i nowoczesnego. Przygotowaniem i produkcją tych reklam zajęła się agencja H2O Creative, która również opracowała samą koncepcję wizerunku tej marki.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"