Kręte drogi internetowych zakupów

Konsumenci rozpoczynający proces zakupowy na pececie najczęściej nie widzą powodu, aby go zakończyć na innym urządzeniu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Analiza przeprowadzona przez specjalizującą się w usługach marketingu online firmę Monetate wykazała, że w I kwartale 2016 r. 99 proc. transakcji, w przypadku których wyszukiwanie produktu rozpoczęło się z poziomu komputera desktopowego, zakończyło się zakupem dokonanym na tym samym urządzeniu.

Z drugiej strony mamy transakcje, gdzie wyszukiwanie produktu rozpoczęło się na smartfonie. Mniej niż 2/3 z nich (64 proc.) zakończyło się również na smartfonie, a w pozostałych przypadkach kupujący przerzucali się na tradycyjny komputer lub tablet.

Z kolei w przypadku tabletów, na tym samym urządzeniu swój początek i koniec miało 84 proc. transakcji.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"