Tytułowym bohaterem „Łowów króla disco” jest wokalista Tomasz Niecik, który podczas koncertów w całej Polsce wybiera po jednej dziewczynie spośród swoich fanek. W kolejnym etapie uczestniczki będą rywalizowały o to, która zdobędzie serce „króla disco”. Program jest nadawany w Viva Polska w soboty o 19:00 - pierwszy odcinek można było obejrzeć w minioną sobotę. >>> „Król disco”, „Star Chart” i „Fan Number” - jesień w Viva Polska W kampanii reklamującej program również główną rolę odgrywa „król disco”. W poszczególnych reklamach żartobliwie pokazuje, że nie interesuje go nic oprócz kobiet.
Akcja reklamowa - zaplanowana na cały wrzesień - obejmuje telewizję (Viva, Comedy Central), internet (Onet, Interia, WP, Ipla, Wrzuta, Kwejk, Demotywatory, Filmweb, Plejada, reklamy SMS-owe i MMS-owe, osobna podstrona w serwisie viva-tv.pl) oraz outdoor (citylighty i tablice 6x3 i 12x3 w wybranych miastach, siatka wielkoformatowa w Warszawie). Kreację kampanii przygotowała agencja K2, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Drugi obrazek.











