'Król ma ciuch pierwszy'

Paralotna przygotowała nową, wyprzedażową kampanie dla Centrum Handlowego Promenada, która właśnie zawisła na warszawskich billboardach.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Hasło kampanii „Król ma ciuch pierwszy” nawiązuje do tematu znanej bajki i jest kontynuacją przygotowanej na rok 2005/2006 strategii komunikacji  „Bajkowa Promenada”. Kreacja spójna z hasłem zaprasza wszystkich na tańsze zakupy w Promenadzie, w czasie wyprzedaży kolekcji oferowanych przez najemców znajdujących się w tym Centrum Handlowym.

     

Wyprzedażowa kampania wykorzystuje outdoor - tablice wielkoformatowe usytuowane na drogach dojazdowych do C.H. Promenada.

Kreacja będzie też eksponowana w magazynie Promenada Sukcesu oraz w prasie konsumenckiej i w dziennikach.

Agencja: Paralotna

Przedstawiciele Klienta: Barbara Czechmeszyńska-Skowron, Andrzej Czarnecki.

Przedstawiciele Agencji: Agnieszka Kotkowska.

Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz.

Planowanie i zakup mediów – Easy Media.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"