980 tys. widzów serialu „Królestwo kobiet” w TVN. 16,03 mln zł z reklam

Serial „Królestwo kobiet” oglądało średnio 980 tys. widzów, o 280 tys. osób mniej niż emitowany rok temu w tym paśmie serial „39 i pół tygodnia”. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 16,03 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
980 tys. widzów serialu „Królestwo kobiet” w TVN. 16,03 mln zł z reklam
fot. TVN

Premierowe odcinki serialu „Królestwo kobiet” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 21.30, w okresie od 18 października do 6 grudnia br. Średnia widownia serialu wyniosła 980 tys. osób, co przełożyło się na 7,14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1,45 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-jesien-2020-ramowka-nowe-programy-opinie-edward-miszczak,7170484495952001a ##

TVN w paśmie nadawania „Królestwa kobiet” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. reality-show „Rolnik szuka żony”, osiągała 19,86 proc. udziału. Trzeci był Polsat (programy kabaretowe i „Love Island. Wyspa miłości”; 7,06 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 3,96 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był stacją drugiego wyboru.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Królestwa kobiet” wyniosły 16,03 mln zł (dane cennikowo, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nieobecni-serial-player-pl-obsada-premiera-opijie,7170425430152833a ##

„Królestwo kobiet” przedstawia losy czterech różnych kobiet, które przez jednego mężczyznę wpadają w sam środek kryminalnej intrygi. Dzieli je wszystko, ale tylko kiedy zaczną współpracować będą mogły stawić czoła światu.

W role głównych bohaterek wcielają się aktorki: Krystyna Janda, Gabriela Muskała, Karolina Gruszka i Aleksandra Adamska. W produkcji pojawiają się również m.in: Justyna Schneider, Rafał Maćkowiak, Artur Żmijewski i Jan Peszek.

„Królestwo kobiet” jest autorskim projektem stacji TVN. Reżyserem jest Maciej Bochniak, autorem zdjęć - Paweł Flis. Zespół scenarzystów pod nadzorem Katarzyny Śliwińskiej-Kłosowicz tworzą: Hanna Węsierska, Dana Łukasińska, Karolina Szymczyk-Majchrzak i Wojciech Saramonowicz.

Za scenografię odpowiada Marcelina Początek-Kunikowska, za kostiumy - Magdalena Sekrecka i Małgorzata Skorupa, a za charakteryzację - Jolanta Madejska-Witek. Kierownikiem produkcji jest Krzysztof Łojan, a producentem - wspomniany już wyżej Tomasz Blachnicki.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szadz-tvn-ilu-widzow-ogladalo-debiut-serialu,7170451911923841a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online